Jag fyller 26 år om 3 dagar

Hej allihopa!
Just nu är min livslust på typ noll, eller jag känner mig snarare likgiltig till allt. Vill inte göra något alls eller träffa någon typ. Jag fyller 26 år om 3 dagar och det känns inte kul det heller. Kanske att jag har en åldersnoja eller något? Ingen aning. Jag vill vara här, hemma i min borg, där jag känner mig trygg. Jag älskar film och serier för då kan jag leva mig in i karaktärernas liv. Nu på senaste har jag kollat mest på filmer där det händer riktigt sorgliga saker, försöker få upp min livsgnista på det sättet. Liksom jag har det inte så dåligt som dem iallafall! 
 
Häromdagen kom min mamma hit och tvinga ut mig, det var ganska jobbigt innan jag kom hemifrån, men ganska mysigt när vi väl var ute. Vi fikade på "Långbros Bakficka" , så kul för varje gång jag har åkt buss hem från Älvsjö så har jag sett ett café som jag har velat testa, men det har aldrig blivit av. Men nu såg jag att de tar hand om "Långbros Bakficka" nu i år. De hade riktigt goda mackor och drack kaffe till, vill testa det flera gånger, haha! Bra också om någon vän vill ses där då det är gångavstånd för mig men vi slipper vara hemma hos mig, Jag har det så stökigt hemma typ hela tiden. Men nu hoppade jag från ämnet. Jag och mamma hade en riktig mysdag tillsammans och det behövdes rejält, trots att vi båda är allergiska mot pollen så gick det väldigt bra! 

En liten rolig sak är att jag har sökt till en utbildning, så hoppas på att jag kanske kan börja plugga till hösten. Skulle vara riktigt nice! Så håll tummarna för mig!!! 
 
Nej, nu får det vara nog på detta inlägg.
Ha det så bra!
Puss & Kram
 
P.S Slänger in en bild på ett körsbärsträd vi har ganska nära här, så fint, kan dock inte slå Kungsträdgårdens träd, men hann inte dit i år heller. 
 
 
 
 

Kommentera här: