När man mår dåligt inser man vilka vänner som är riktiga...

Hej allihopa!
En sak som jag har märkt under min tid med depression och utmattningssyndrom är att man inser vilka vänner man verkligen ska hålla sig fast vid. De personer som tar för givet att jag ska höra av mig och fråga om när vi ska träffas, som aldrig ens kommer på tanken att höra av sig till mig. Absolut, jag förstår att folk har fullt upp med sina liv, men då kan man faktiskt bara fråga hur jag mår. Dem slänger jag nu i papperskorgen! Känner du dig träffad? Hoppas detta i såna fall kanske gör så att du får en tankeställare, annars bye! Trevligt att ha dig i mitt liv, NOT! 
 
Jag är sjuk och mår inte alls bra. Jag orkar inte jaga efter alla personer i mitt liv och planera allt om var, hur, och om vi ska träffas. Hallå, jag är sjukskriven, jag gör inte så mycket i mitt liv, säg en tid och plats så är jag där, förhoppningsvis! Om jag inte har läkartid eller tid hos psykiatrin.
 
När någon bara skriver och frågar om hur jag mår gör min dag faktiskt! 
 
För övrigt vill jag tacka mina vänner som finns där för mig, och som alltid ställer upp trots att de har sina egna problem. Som jag gärna hjälper dem med, då det handlar om att ge och ta! 
 
Och Ja, jag kanske är den personen som tackar nej i sista sekund och så. Men tänk er själva att vakna upp varje morgon och känna att livet bara vill en ont, att man är fulast i hela världen, att egentligen är det ingen som älskar en utan att alla har en baktanke med att umgås med en... 
 
Nu är jag färdig för den här gången!
Ha det så Bra!
 
Puss o kram ❤
Olivia 
 
Världens finaste och bästa hund som fyllde 10 år den 21/2, vi firade honom på Himmelska Hundar, jag, mamma och Cesar! ❤

Kommentera här: